Tuesday, January 12, 2010

Stormreaders - Mlm 100% Syariah

Tahniah diucapkan kepada Telaga Biru Sdn Bhd kerana telah menubuhkan StormReaders Network, sebuah syarikat MLM yang 100% syariah complient menjual buku-buku ilmiah dan keagaamaan. Berikut adalah sedikit pengenalan StormReaders melalui video yang memaparkan ikon-ikon yang tidak asing lagi…




Apa yang dijual di bawah StormReaders? Itu yang menariknya… jawapannya- buku-buku di bawah Telaga Biru Sdn Bhd, dimana kebanyakannya buku-buku motivasi, keagamaan, koleksi hadis & doa, dan perniagaan dan banyak lagi .

Bagi saya, perniagaan MLM StormReaders adalah sesuatu yang unik kerana jarang kita mendengar perniagaan MLM dilakukan untuk bahan-bahan ilmiah. Bukan sahaja menjana pendapatan melalui perniagaan, tetapi juga dapat menyebarkan ilmu yang baik.

Buku-buku Telaga Biru Sdn Bhd dihasilkan oleh, Dato Fadzilah Kamsah, Ustazah Norbahyah, Prof Izzi, Ustaz Zahzan, Ustaz Zaharuddin dan ramai lagi. So, boleh dikatakan, bahan-bahan ilmiah yang dihasilkan adalah berkualiti


Ramai juga yang bertanya bagaimana hendak menyertai StormReaders. Sekiranya anda berminat untuk mengetahui keterangan lanjut, sila sms nama dan alamat anda. Kami akan hubungi anda secepat mungkin.Selamat Berjaya!

2 comments: